
Reklamacje są możliwe w przypadku stwierdzenia, że zakupiony przez
Klienta produkt ma jakąś wadę lub uległ zniszczeniu podczas transportu
(opisanie wady powinno nastąpić niezwłocznie po dostarczeniu paczki lub
próbie użycia) .
Procedura reklamacyjna wygląda następująco:
- wysłanie maila zawierającego opis stwierdzonej wady na adres: lck@lck.com.pl
- do maila należy dołączyć w formie elektronicznej dowód zakupu lub podać numer faktury
- Kupujący zobowiązany jest do starannego zapakowania reklamowanych
produktów i odesłania na własny koszt na adres Sklepu. W przypadku
uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane.
- Sklep zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Zgodnie
z zasadą zwrotu towaru do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
kupna-sprzedażu (data złożenia zamówienia) bez podania przyczyny
określone są w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. O
chęci zwrotu towaru klient jest zobligowany poinformować poprzez
wysłanie maila na adres lck@lck.com.pl.
W razie odstąpienia od umowy sprzedaży Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Nieznaczne różnice w kolorze opakowania lub nazwie Niemieckiej lub Angielskiej produkty nie podlegają gwarancji ani możliwości zwrotu towaru, gdyż firma LCK jest firmą międzynarodową i używa bardzo często 2 nazw dla danych produktów np. Cleaner lub Reiniger, Set lub Kit.
Klient nie
ma możliwości reklamacji zestawów koloryzujących, z powodu różnic
wynikających z tytułu nadesłania do Sklepu niewłaściwej próbki koloru
bądź dostarczeniu jedynie materiału w formie zdjęcia elektronicznego.
Jeżeli pracownicy Sklepu przygotują specjalny zestaw dla Klienta do
renowacji lub czyszczenia tapicerki, który nie jest w ogólnodostępnej
sprzedaży klient nie może zrezygnować z zakupu, a jedynie zmienić skład
tego zestawu po wcześniejszym kontakcie ze sklepem i ustaleniu kosztów
takowej zmiany.