Reklamacje i zwroty

Reklamacje są możliwe w przypadku stwierdzenia, że zakupiony przez Klienta produkt ma jakąś wadę lub uległ zniszczeniu podczas transportu (opisanie wady powinno nastąpić niezwłocznie po dostarczeniu paczki lub próbie użycia) .
Procedura reklamacyjna wygląda następująco:
- wysłanie maila zawierającego opis stwierdzonej wady na adres: lck@lck.com.pl
- do maila należy dołączyć w formie elektronicznej dowód zakupu lub podać numer faktury
- Kupujący zobowiązany jest do starannego zapakowania reklamowanych produktów i odesłania na własny koszt na adres Sklepu. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane.
- Sklep zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Zgodnie z zasadą zwrotu towaru do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy kupna-sprzedażu (data złożenia zamówienia) bez podania przyczyny określone są w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. O chęci zwrotu towaru klient jest zobligowany poinformować poprzez wysłanie maila na adres lck@lck.com.pl.
W razie odstąpienia od umowy sprzedaży Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Nieznaczne różnice w kolorze opakowania lub nazwie Niemieckiej lub Angielskiej produkty nie podlegają gwarancji ani możliwości zwrotu towaru, gdyż firma LCK jest firmą międzynarodową i używa bardzo często 2 nazw dla danych produktów np. Cleaner lub Reiniger, Set lub Kit.

Klient nie ma możliwości reklamacji zestawów koloryzujących, z powodu różnic wynikających z tytułu nadesłania do Sklepu niewłaściwej próbki koloru bądź dostarczeniu jedynie materiału w formie zdjęcia elektronicznego.
Jeżeli pracownicy Sklepu przygotują specjalny zestaw dla Klienta do renowacji lub czyszczenia tapicerki, który nie jest w ogólnodostępnej sprzedaży klient nie może zrezygnować z zakupu, a jedynie zmienić skład tego zestawu po wcześniejszym kontakcie ze sklepem i ustaleniu kosztów takowej zmiany.