Regulamin

Regulamin zakupów w sklepie internetowym LCK Polska.

1. Właścicielem Sklepu internetowego www.lck.com.pl jest firma LCK Polska z siedzibą w Katowicach, przy ul. Jankego 178, NIP: 645-139-18-27 z którym Klienci mogą się kontaktować poprzez adres e-mail: lck@lck.com.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: + 48 790 815 039.

2. Klient ma możliwość korzystania ze Sklepu dokonując rejestracji i tworząc w ten sposób konto, w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie i jego zakupach. Świadczenie usług w ramach Konta Klienta ma charakter bezterminowy. Klient ma prawo do likwidacji konta jak również do rezygnacji z Newslettera poprzez zmianę ustawień w panelu Klienta po zalogowaniu do Konta lub wystosowanie odpowiedniego maila pod adres: lck@lck.com.pl.
Po rejestracji Klient ma obowiązek uzupełnienia wszystkich danych kontaktowych wraz z numerem telefonu w celu ułatwienia realizacji zamówienia.
LCK Polska udostępnia dane Klienta firmą wysyłkowym tylko na potrzeby dostarczenia przesyłki.
Na pierwsze zamówienie powyżej 100 zł brutto klient może otrzymać zniżkę w wysokości 3%. Warunkiem otrzymania zniżki jest podanie w polu kody rabatowe kodu: pierwszy_zakup!

3. Klient ma możliwość złożenia zamówienia poprzez:
- założenie konta i złożenie zamówienia na stronie internetowej www.lck.com.pl
- złożenie zamówienia poprzez wysłanie maila na adres: lck@lck.com.pl
- złożenie zamówienia drogą telefoniczną pod numerem telefonu: +48 790 815 039

4. Adresy e-mail Klientów są wykorzystywane wyłącznie w celach informacyjnych na temat aktualnego stanu zamówienia jak i promocjach oferowanych przez Sklep.
Baza Newsletter jest tworzona ręcznie, dlatego też jeżeli Klient nie chce otrzymywać Newslettera powinien wystosować mail o temacie rezygnacja z Newsletter, w treści wpisując swój adres e-mail pod adres lck@lck.com.pl

5. Produkty znajdujące się w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych. Ceny na stronie są cenami brutto. Jako pokwitowanie zakupu Klient standardowo otrzymuje paragon sprzedaży chyba, że w odpowiednim formularzu bądź mailu poinformuje Sklep o chęci otrzymania faktury VAT.

6. Reklamacje są możliwe w przypadku stwierdzenia, że zakupiony przez Klienta produkt ma jakąś wadę lub uległ zniszczeniu podczas transportu (opisanie wady powinno nastąpić niezwłocznie po dostarczeniu paczki lub próbie użycia) .
Procedura reklamacyjna wygląda następująco:
- wysłanie maila zawierającego opis stwierdzonej wady na adres: lck@lck.com.pl
- do maila należy dołączyć w formie elektronicznej dowód zakupu lub podać numer faktury
- Kupujący zobowiązany jest do starannego zapakowania reklamowanych produktów i odesłania na własny koszt na adres Sklepu. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane.
- Sklep zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

7. Zgodnie z zasadą zwrotu towaru do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy kupna-sprzedażu (data złożenia zamówienia) bez podania przyczyny określone są w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. O chęci zwrotu towaru klient jest zobligowany poinformować poprzez wysłanie maila na adres lck@lck.com.pl.
W razie odstąpienia od umowy sprzedaży Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

8. Nieznaczne różnice w kolorze opakowania lub nazwie Niemieckiej lub Angielskiej produkty nie podlegają gwarancji ani możliwości zwrotu towaru, gdyż firma LCK jest firmą międzynarodową i używa bardzo często 2 nazw dla danych produktów np. Cleaner lub Reiniger, Set lub Kit.

9. Klient nie ma możliwości reklamacji zestawów koloryzujących, z powodu różnic wynikających z tytułu nadesłania do Sklepu niewłaściwej próbki koloru bądź dostarczeniu jedynie materiału w formie zdjęcia elektronicznego.
Jeżeli pracownicy Sklepu przygotują specjalny zestaw dla Klienta do renowacji lub czyszczenia tapicerki, który nie jest w ogólnodostępnej sprzedaży klient nie może zrezygnować z zakupu, a jedynie zmienić skład tego zestawu po wcześniejszym kontakcie ze sklepem i ustaleniu kosztów takowej zmiany.

10. Zamówienia na terenie Polski realizowane są w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Realizacja zamówień odbywa się do 24 godzin od momentu otrzymania płatności lub od otrzymania informacji o wysyłce za pobraniem. Jeżeli wysyłka się opóźni klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany, z reguły realizacja wysyłki nie trwa dłużej niż 48 godzin. Informacje na temat wysyłki można uzyskać poprzez mail lub pod numerem telefonu +48 790 815 039.

11. Wysyłki produktów za granicę są możliwe po uprzednim kontakcie ze Sklepem i wycenie kosztów dostawy.

12. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Kupującego będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.

13. Definicje:
a) Sklep - sklep internetowy prowadzony na stronie www.lck.com.pl,
b) Klient - osoba fizyczna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę,
c) Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, stanowiące ofertę zawarcia umowy sprzedaży Produktu ze Sklepem,
d) Konto - oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, zbiór zasobów, w którym gromadzone są dane Klienta oraz historia Jego zakupów,
e) Newsletter - elektroniczna forma czasopisma rozsyłanego za pomocą Internetu. Dzięki udziałowi w Newsletterze Kliencie mogą zapoznać się z najnowszymi wydarzeniami, promocjami, otrzymać kupony rabatowe oraz innymi aktualnościami Sklepu www.lck.com.pl,